There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pátek 25. března 2011

Sto jarních svemů nastoupaných

(i bez expedičních bonusů)

Kromě schodů, kilometrů, tréninků a Modrého života jsem svemy získala ještě za úkol Letecká mapa ČR, do kterého jsem se dala kvůli expedičnímu úkolu Navigace. A jak tak na to koukám, podobný, ale rozšířený (a výš hodnocený) je pozdější úkol Mapy na internetu, který tímto lezcům doporučuju. (Letecká mapa ČR odkazuje na betaverzi mapy.cz, která ale nefunguje tak, aby se s její pomocí dal úkol splnit. Chce to obyčejné mapy.cz, nebo potom Google Maps/ Google Earth.)
Další svemy chci získat za zvládnuté čekatelky (Proč na mě všichni koukají tak divně, když řeknu, že jdu (možná, jestli mi uznají práci) na čekatelky? Jo, já vím, že v mým věku už mívají skauti dávno vůdcovky. Nějak jsem to nestihla, no.). Na chvíli jsem se zamyslela nad tím, do jaké kategorie spadají svemy za dokončený semestr, ale už vím. Do dvojky. Hmm...

Žádné komentáře:

Okomentovat