There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pondělí 21. března 2011

Sto jarních svemů

Malá soutěž, velká motivace.
Aktualizováno: Mírná lezecká bláznivina v kolejním prostředí aneb Lambá Pahár po schodech


Prostě takový malý závod mezi lezci. Počítám, že asi sedm lezců dneska přemýšlí, kde ještě sehnat nějaký ten svemík.
Já zatím hlásím, že jsem k tomuto dni zase začala modře žít (zatím jsou z toho svemy čtyři, ale ráda bych podotkla, že jeden za studenou vodu, to se cení, ne? A jeden je za radostný prožitek. V tomhle někdy fixluju a za radostný prožitek prohlásím vědomí, že jsem zvládla těch ostatních šest úkolů, ale dneska jsem zjistila, že se mi snad konečně vzpamatoval ibišek a začaly mu rašit lístečky. Z toho budu mít radost ještě tejden.)
Jo, a taky jsem byla na angličtině, to máme kilometr chůze a dva svemy za schody.
Takže prozatím to nechám tak a půjdu si zase opakovat biopředmět. (Proč já si ty akce vždycky naplánuju tak, aby mi do nich něco vlezlo?)
Vysvětlení, jakož i návody a rady, hledejte na stránkách Cesty ke hvězdám.
***
Je pozdní odpoledne, vlastně už skoro večer, a já si libuju. Úspěšně jsem absolvovala laborky z biopředmětu a právě jsem dokončila svoji minivýzvu Lambá Pahár po schodech.
Naše kolej má čtyři bloky. Ze suterénu až do posledního patra je na každém bloku 112 schodů. Takže jsem zvesela oběhla všechny čtyři bloky a vystoupala zpod úrovně země až kam to šlo nejvýš (aniž bych se probývala pořárním poklopem na střechu). Celkem by to dělalo 448 schodů, s čímž jsem se samozřejmě nespokojila a ty dva jsem si seskočila a vystoupala znovu, abych to dotáhla na rovných 450 a líp se mi to počítalo :-) Jsem tímto tedy na 9 svemech za výstup do schodů, k tomu 4,5 za odpovídající sestup, a ještě mám svem za výstup a půl svemu za sestup z těch schodů v budově menzy. Celkem tedy moje pobíhání po kolejích v akci Lambá pahár po schodech dělá 15 svemů. Napohled to není moc, ale když se to tak vezme – za schody je to docela dost. (A ještě mám ty dva za angličtinu. To byl běžný provoz, tedy to do této akce nespadá.)
Krom toho ještě dva kilometry na trase kolej – škola – obchod.
K šesté večerní dne 21.3. jsem tedy v akci 100 jarních svemů získala 23 svemů. Ještě je ve hře slušná mluva, dobrý čin a čestné chování v Modrém životě, a po večeři se mrknu na nějaké expediční úkoly. Nebo protomy. Nebo obojí...?

Žádné komentáře:

Okomentovat