There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

středa 23. března 2011

Sto jarních svemů, den třetí

(den druhý obsažen též, neb mi včera stávkoval internet)

Durhý den akce 100 jarních svemů. Ke včerejším 29, pokud správně počítám (přidal se ještě Modrý život a Publikování na Skunipácké nástěnce) se dneska přidávají čtyři kilometry (dvakrát do školy a pak na trénink), šest svemů za schody (málo přes dvě stě, nahoru i dolů), pět svemů za ten výše zmíněný trénink dle úkolu Osobnostní rozvoj a s vysokou pravděpodobností šest za Modrý život (nad čímsi jsem se velice rozhořčila na
přednášce z kytkovědy a modrý políčko za slušnou mluvu bylo to tam).
Od rána do oběda jsem seděla na přednáškách, po obědě (během kterého jsem stihla nahodit Kikoku nohý graf na Lambá Paháru) na laborkách a pak jsem se doma stavila na přesně tolik času, kolik mi zabralo naházet do batohu věci na trénink. A ejhle, půl devátý večer a já dosti unavená, než abych ještě dělala nějkou slušnou práci. Nebo výstup, když je o tom řeč.
Takže ku dnešnímu dni uzavřu 100 jarních svemů na stavu 48 (Mmmm, nevzpomenu si ještě na něco? Třeba jo, než mi přestane stávkovat internet a já se dostanu k publikování tohohle hlášení...)
***
Internet mi stávkovat nepřestal a nakonec jsem šla radši brzo spát, takže to zůstalo na (snad, ještě to přepočítám) 48 svemech.
Za dnešek má zatím dva za kilometry, šest za schody (tentokrát výstup do nejvyššího patra nejvyšší budovy fakulty, dvakrát), a to bude asi tak ono. Ještě mě čeká jeden další kilometr a trénink salsy, dle úkolu osobností rozvoj za pět. Modrý život, pokud ještě něco nepokazím, za šest. Jdu se konečně podívat na další exediční úkoly.
A na patologii.

Žádné komentáře:

Okomentovat