There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pátek 5. října 2012

Jak naštvat půlku ročníku #2

Jo, to ještě fungovalo bloguje.cz, když jsem vyprávěla, jak nás na začátku minulého semestru vypekli s povinným předmětem mimo rozvrh. Tak aby nebyl začátek tohole semestru úplná nuda (vždyť jinak bychom zažili jenom toho profesora, co nám přikázal poskakovat pro zahřátí), ozkoušelo učitelstvo jinou variantu tohohle vtípku - předmět v rozvrhu byl, tvářil se krotce, dodatkové informace se nevynořily. A tedy nás mnoho, a tím myslím vážně mnoho, asi tak padesát, ráno vstalo do ošklivě lezavého počasí a oddaně dorazilo na osmou do posluchárny.

(Já do sebe ještě předtím kopla půllitr čaje proti nachlazení, neb jsem se vzbudila s nepříjemnou bolestí v krku. Jasně, kdy jindy onemocnět než den před vystoupením?)

Osm, přednášející nikde. Osm pět, nikde. Beru si sešit na diplomku, že si nalinkuju tabulky na odpolední vyhodnocení. Čtvrt, přednášející nikde. Slabší povahy to balí. Půl, nikde, hlavy už se otáčí po každé ozvěně kroků, ale vždycky je to nějaký kofeinuchtivý kolega s automatovým kelímkem v ruce.

Osm čtyřicet. Vchází aktivní kolegyně a s křivým úsměvem hlásí, že na katedře v sedmém patře visí vyhláška, že jsou přednášky až od příštího týdne.

Hele, já nemám nic proti vyhláškám visícím v sedmém patře. Vůbec nic. Já chci jenom říct, že když někteří učitelé o variantách rozvrhu posílají maily, jiní to píšou do studijních materiálů, ještě jiní na elektronickou nástěnku v e-indexu, prozíraví to rovnou nechají napsat do rozvrhu, někteří mají moodle a pár si jich lepí lejstra na dveře kanceláře - tak pomaleji chňápavé osoby, jako třeba já, honem neví, kam se koukat.

Žádné komentáře:

Okomentovat