There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pondělí 29. října 2012

Motivace

Motivace je zákeřná věc, alespoň ta moje. Zjevuje se a mizí, jak se jí zrovna zachce, tváří se silně jak železobetonovej nosník a pak se zhroutí jako... no, v tomhle okamžiku mi došly básnický přirovnání, laskavý čtenář nechť si doplní sám.
Já se jen chtěla zmínit o mé nejnovější, krátkodobé, ale velmi efektivní motivaci. Do spárů se mi totiž dostal dokument o irském tanci zvaný The Jig.
První reakce je "Jůů, to musím vidět, nejlíp okamžitě!"
A lepší já začne: Ale nejdřív musím zpracovat poslední výsledky z diplomky. Jít na nákup. Zacvičit si. Zopakovat terapii diabetu. Trénovat changemany. Zjistit, jak má vypadat ta esej ke zkoušce. Uvařit si pořádnou večeři.

A protože ten film opravdu, ale opravdu chci vidět, jde mi to všechno od ruky neuvěřitelným fofrem.

Plus, jak se znám, pohled na dobré tančeníky - anžto ten dokument pojednává o světovém šampionátu - mě přinutí makat na tréninku jako nikdy.

Žádné komentáře:

Okomentovat