There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pondělí 24. září 2012

Vrcholová mozaika

(takové ty drobnosti, které dělaly akci akcí, ale nevlezly se do slušného zápisu)

"Počkejte/Postavte se tam, já to musím vyfotit pro Žížalu." Kyb bral fotodokumentaci zodpovědně, Žíža nepřijde o nic podstatného, co se o víkendu stalo. A já už se na ty fotky taky těším.

"Nemel a mel!" Povel k mletí mouky během oběda v archeoskanzenu :-)

"Chceš s tím vyfotit ve skoku?" Od držitelů fotoaparátů padalo často, přečasto. Snad i ve chvíli, kdy jsem s vypětím všech sil nakládala spodní část mlýnku, tedy ten menší šutrák, na kolečko. Díky, Petře, nechci...

Keltské oppidum, keltské domy, keltské opevnění, keltské ohniště... V archeoskanzenu je všechno keltské, to dá rozum. A tak tam keltské maso z keltského roštu pojídali keltští skauti a bylo jim fajn :-)

Zimomřivost. Myška a já jsme v každém místě se zdrojem tepla zaujaly strategické pozice v jeho blízkosti. Pokud to byl oheň na grilování, bylo trochu ironické, že jsme toho mívaly ke grilování nejmíň.

Svemy. Ty chvíle, kdy se někdo zeptal na svemové hodnocení přítomného okamžiku a zbytek týmu začal chrlit názvy úkolů a počty svemů. A hlavně takovýhle svemstorming při loučení, kdy každý přihodil pár úkolů ke Kybovu souhrnnému hodnocení víkendu.

1 komentář:

  1. Děcka, vy jste tak hodní, že jste na mě mysleli. A příště vím,ke komu do hloučku budu patřit. K zimomřivým! Držte mi tam místo! :-)

    OdpovědětVymazat