There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pondělí 19. listopadu 2012

O důležitosti salátové mísy

No ano, chápu, že když se zastavím v hospodě na čaj, může se mi stát, že v televizi poběží přenos z Davis Cupu. Stěžovat si nebudu, je tam alespoň teplo.

Když jedu domů vlakem a spolucestující probírají Davis Cup, může se mi to nelíbit a taky se mi to nelíbí, ale je to maličkost, kterou fakt nebudu řešit.

Ale když prezentace k přednášce o testování tablet začíná koláží fotek z utkání a přednášející to uvede slovy "Určitě všichni víte, že jsme vyhráli Davis Cup..."

...to pak jednoho napadne, jestli by nebyl život jednodušší, kdyby si každý účastník koupil mísu na salát v Ikea.

5 komentářů:

  1. Ahoj Haplo,
    nedávno u mě přistála jedna řetězovka - a ráda bych ji k Tobě poslala dál :-)
    Ale je trochu obsáhlejší, tak zatím dávám odkaz na první část. Druhou zkusím dopsat co nejdřív.
    http://nominek.blogspot.cz/2012/11/retezova-jedenactka.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prima, mrknu se na to a příležitostně vypracuju :-)

      Vymazat
  2. Milá Haplo, nebyl! To není ledajaká salátová mísa. A myslím, že je škoda, že se tomu tak říká. Shazuje to její cenost. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ...ale vždyť já vím :-)

    Něco se stalo a nové komentáře už mi nechodí na mail, omlouvám se, že jsem si nevšimla dřív :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Mne tedy fascinuje ten plurál.
    Zejména když nějaký zápecník či tlustoprd nebo zjevný pivní teřich prohlašuje vyhráli JSME fotbal,hokej,tenis,skoky,biatlon,oštěp,plavání,box,vzpírání,házenou...
    Milan

    OdpovědětVymazat