There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

neděle 25. listopadu 2012

Štafeta výslechů, přebírám od nominka

Před několika dny mě nominek nominovala na pokračování jedenáctkové řetězovky. Pravidla jsou prostá:

-         napsat 11 věcí o sobě

-         odpovědět na 11 otázek

-         napsat 11 nových otázek pro jedenáct pokračovatelů 
Proč ne. Jen nebudu nominovat jedenáct pokračovatelů, takovéto úkoly deleguju nerada. Pokud se komukoliv z mých čtenářů zlíbí odpovědět na otázky (až je vymyslím) a něco na sebe prásknout, budu ráda.

Zatím jsem s tím práskáním na řadě já, takže jedeme:

1) Mám fakt ráda svoje vlasy a jsem na ně dost háklivá. Kadeřnice považuju za nebezpečný živočišný druh s velmi zkresleným pojmem o délkových jednotkách. (Pět centimetrů není totéž co půlka mých vlasů, heršvec!) 
2) Počítače a podobná verbež v mých rukou nefungují, nebo alespoň nefungují, jak mají. Zrovna teď se mi tu už půl hodiny spouští Skype, takže asi tak.

3) V některých záležitostech vykazuju pozoruhodnou názorovou kontinuitu. Od tří let jsem přesvědčená, že jednou budu vlastnit nejméně jednoho německého ovčáka, a drží mě to dodneška. 

4) Tvůrčí psaní považuju za báječnou činnost, byť ne vždycky úplně oddechovou. Živě si pamatuju, jak jsem se jednou odpoledne zabrala do fantasy příběhu v místě dost nepříjemné bitvy. Vzpamatovala jsem se v půl jedné v noci, puls sto dvacet a slzy v očích.

5) Mám abnormálně vysokou spotřebu čaje.

6) Ač si často stěžuju na svoji školu, svůj obor mám ráda, mrzí mě, jak mi ho někteří učitelé dovedou znepříjemnit, a proti zlým jazykům ho bráním, jak můžu.

7) Potajmu si sama pro sebe hraju na kytaru, ale nevím, co by muselo být v sázce, abych se odhodlala provozovat to před druhou osobou.

8) Coby člověk, kterému počítače vyhlásily mstu, viz výše, jsem kromě svého blogu správkyně tří různých webů.

9) Líbí se mi moravská nářečí a po hovoru s Moraváky si musím dávat pozor, aby se mi východní přízvuk nepletl do mé rodné verze češtiny.

10) Přednést referát před dvaceti spolužáky, z nichž patnáct očividně spí a nevnímá? Trest za něco opravdu ošklivýho. Obléct si půjčenou krátkou sukni a tančit v ní irské tance pro dvousethlavé publikum? Kdykoliv.

11) Postavme se tomu čelem - neumím vařit.

Tak prozatím tak, a v nejbližších dnech zodpovím nominkovy otázky. Zatím se všichni mějte fajn :-)

1 komentář:

  1. Tak u prvních dvou bodů jsem se musela smát - jako bych to psala já :-)
    Irské tance - to musí být bezva dobíjení energie :-)

    OdpovědětVymazat