There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

středa 28. listopadu 2012

Druhý článek k řetězu

Čekám, jestli se mi vzpamatuje FTP, a když že mám tedy vynucenou pracovní pauzu, můžu zodpovědět nominkovy otázky, žejo?
1.       Jak jsi se dostal(a) k blogování? (kdy, proč)
Tuším <ironie> bouřlivé </ironie> jaro 2007, kdy jsem podnikla malý experiment s blogem při mém účtu na seznam.cz, ale neměl dlouhého trvání, tenkrát jsem naprosto neuměla zaujmout. K bloguje.cz jsem se dostala náhodou, původně jsem chtěla jen nějaké online skladiště pro povídky a líbila se mi doména. 
Pak v projektu Cesta k vrcholu přišla móda lezeckých blogů a já si uvědomila, že vlastně blog se svou přezdívkou mám, stačí začít psát. A už to jelo, nejdřív zvolna, pak ve vyšších a vyšších obrátkách, a úplně nenápadně se to překlopilo v psaní o životě všeobecně, protože, konec konců, Vrcholy jsou životní styl. 

2.       Máš nějaké oblíbené rčení, citát, motto? Jaké? 
 "Pesimismus má tu výhodu, že tě život může překvapit už jen příjemně."
A vlastně asi i "If you forget your steps, keep jumping and smile like an idiot. Nobody will notice."

3.       Co Tě v poslední době rozesmálo nebo pobavilo? 
No, asi dneska vtipy, který dělal náš vedoucí semináře o antibioticích :-)

4.       Na čem si opravdu, ale opravdu pochutnáš?
Dá se přejíst čokolády, kedluben, svíčkový, ředkviček i vánočního cukroví, ale co mě neomrzí a čím nepohrdnu za žádné situace - čaj.

5.       Co pro změnu vůbec nejíš?
Rajčata. K mému štěstí se kolem mě často pohybuje někdo, kdo prozměnu nesnáší papriky, a s takovými lidmi mám dohody o vekslování nafasované zeleniny :-)

6.       Co děláš s největším sebezapřením?
Myju podlahu. To už musí být, abych já se dohnala umýt podlahu.

7.       Co děláš naopak velmi rád/a?
Píšu, čtu, tancuju, chodím na procházky, hraju na kytaru, šmarja, toho je moc :-)

8.       Co se Ti, ponejvíce, vybaví při vzpomínkách na dětství? 
Různý šílený hry, výlety na kolech a kolínka s kečupem.

9.       Je něco, co bys chtěl(a) ve svém životě udělat jinak, kdybys měl(a) schopnost vrátit čas?
Jsou věci, které bych si radši nepamatovala, ale všechno dohromady mě dovedlo tam, kde jsem teď, a můj současný život je super. Ne, neměnila bych nic.

10.   Doporučíš mi Tvůj oblíbený film pro spravení nálady? (nebo sitcom)
Mám slabost pro The Big Bang Theory. A vždycky pomůže Pán prstenů, už jen tou jistotou a předvídatelnostní, protože jak knížky, tak filmy znám téměř nazpaměť.

11.   V kolik vstáváš a v kolik se reálně probouzíš?
Vstávám, jak si škola žádá, mezi šestou a sedmou. Když to musí bejt, jsem v provozním duševním stavu už v půl deváté :-)
No, a otázky... dodám, slibuju. 
PS: FTP se vzpamatovalo právě včas, zpátky do práce. 

2 komentáře:

  1. :-) Úměrně tomu, jak jsem měla ráda stanování coby mladší kousek, mě teď, na starší kolena, dokáže děsit i ta samotná představa :-)
    U čaje jedu taky na max :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není nad čaj :-) Věřím a doufám, že ses něco zajímavého dozvěděla :-)

      Vymazat