There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pondělí 27. srpna 2012

Material girl

Nadešel opět ten vytoužený den volna v týdnu, který má pracovních dnů šest. I řekla jsem si, že fakt půjdu na nějakej výlet, jinak na sebe budu naštvaná, že to volno ani neumím zužitkovat.
A pak jsem zjistila, že mi došel chleba.
Ideální výletní destinací se okamžitě stalo osm kilometrů vzdálené městečko, kde jsem tušila zásobenější obchody.

Jasně, mohla jsem si chleba koupit v místním koloniálku a vyrazit za jinými cíli, ale s hanbou přiznávám, že, jak zaznělo v Moulin Rouge, we are livin´ in a material world and I am a material girl. Chléb (bez her) se jevil zdaleka nejlákavějším cílem výletu. A tak se taky stalo.

PS: A myslíte, že jsem si po šesti dnech pracovních, a tedy umluvených až hrůza, užila den v euforickém mlčení?
Houby. Půlku cesty jsem si zpívala.
(A až když jsem zařadila Wonderwall hned po Lilii skautské, zamyslela jsem se nad svým repertoárem.)

Žádné komentáře:

Okomentovat