There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

sobota 4. srpna 2012

Finiš na Čchokori

Šumava je zanalyzována, prezentace započala, svemy za expedici s přesahem pokryjí potřebných 17222 výškových metrů, a tak jsem se dala do plnění úkolů do Stravování a Přežití, které mi jako poslední chybí. (Ještě je to slabé s Dokumentací, která funguje tak, že za nesplněnou se svemy odečítají. Za splnění Stravování a Přežití budou svemy navíc, které si šmahem odečtu za Dokumentaci, a je to doma.)

A dneska mám domáckou náladu, tedy jsem začala se Stravováním. Vybrala jsem si úkol Pečení, který ukládá upéct chleba a sladké pečivo v ešusu na sporáku. I našla jsem s jistými obtížemi svůj starý ešus (nový nerezák omotaný bužírkami se mi pro tenhle projekt nechce riskovat, když mám jinou variantu), umíchala těsto, našla kamínky na vypodložení a peču. Problém pravděpodobně nastane kvůli tomu, že malý ešus je skoro stejně vysoký jako velký a tedy víčko celou sestavu neuzavírá. Až bych řekla, že tahle improvizovaná trouba dost luftuje. Uvidíme.

Peču svůj pokus asi deset minut (proti doporučované půlhodině až padesáti minutám) a už se bytem line milý pach spáleniny. Ójé...

Edit o půl hodiny později: Začíná to vypadat docela nadějně. Pokus teď vyhlíží jako obrovská kokoska, mňam. Jo, ale to jsem zapomněla napoprvé napsat: Až když jsem rozpatlala těsto a nechala ho pálit, zjistila jsem, že dva jiné úkoly ze Stravování jsem splnila úplně mimoděk a že mám tedy ten úkol hotový. No, co už. Jdu nakrájet kokosku!

Edit za dalších dvacet minut:  Báječně to vypadá, báječně. Pálily se asi ty kamínky nebo nevím, chleba je netčenej. Možná bude teda nedopečenej, ještě jsem ho nerozkrojila, ale celkově vypadá líp, než jsem čekala. A (pozor, pozor, vzácný okamžik) mám ho i zdokumentovaný fotograficky.


Jo, myslím, že bylinkový máslo by k němu mohlo být dobrý.
Jinak tedy pro úplnost opakuju recept ze zadání úkolu: 200g mouky, lžička soli, prášek do pečiva a 150 ml vody. Je z toho husté těsto, pěkně se z něj vyrobí bochánek. Čtyřicet minut na středním plameni, v dvojitém ešusu.

Poslední edit: Šmankote... ono je to dobrý! Tralalalala!

Žádné komentáře:

Okomentovat