There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

středa 22. srpna 2012

Dostala jsem květinu

(a taky osobní otázku)

Jó, muzeum, jó, baroko... já to tu mám prostě vážně ráda.
Nedosáhla jsem v oblasti mezilidských vztahů ještě virtuosity některých mých kolegů, ale pomalu se tam blížím. Dneska jsem uprostřed prohlídky dostala kytičku.
Namalovanou.
I s popiskem, aby se to náhodou nespletlo.
Ta přibližně sedmiletá dívka, která mi ji věnovala, byla fakt milá a hodná a dokonce se zajímala o to, co na prohlídce povídám :-)

A ta osobní otázka, to bylo o pár prohlídek později, to byla skupina pánů, kteří mě zaujali tím, že fakt vnímali, co vykládám. (Buď, a nebo to úspěšně předstírali, ale idealisticky věřím první variantě.) A úplně na konci prohlídky se mě jeden tázal:
"A mohl bych mít takovou osobní otázku?"
Ve mně hrklo tak, že by se starý pendlovky šly s hanbou zahrabat, ale pán odhodlaně pokračoval:
"Vy studujete farmacii?"

I oddechla jsem si, až jsem málem z táry sfoukla brožuru a razítkovací polštářek, a odpověděla.
Víc takových fajnových skupin! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat