There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

úterý 27. března 2012

Tančím

což nezní úplně lezecky, ale opak jest pravdou!

Víte, kolik svemů se dá získat tancem?
Osobnostní rozvoj, hned ve dvou oblastech – jednak tréninky (alespoň hodinová účast na aktivitách v oblasti sportu) a jednak prezentace dovedností, když dojde na vystoupení.
Trénink, tady ze všeho nejvíc asi sestavení tréninkového plánu. Pravda, chtělo by to lepší systém než "když budu mít čas, zajdu si půjčit klíče od tančírny a tam si pořádně projedu ty nový kombinace".
Ušlé kilometry a výstup po schodech, no jen tak nekoukejte, zrovna v neděli se mi v tomhle směru zadařilo báječně. Sbalím si věci na trénink a jdu čekat na odvoz. Abych neodkláněla odvoz z původní trajektorie, vyhlídla jsem šikovné srazoviště asi dva kilometry od kolejí. I dojdu ty dva kilometry na místo a čekám, čekám, čekám, odvoz nikde. Ve tři čtvrtě na pět mi zvoní telefon, volá odvoz: "Těch 17:40 teda platí, jo?" "Já počítala s 16:40, ale nevadí," odpovídám smířeně. Odvoz slibuje, že hned vyrazí, já v duchu počítám a vychází mi, že tu stejně o moc dřív nebude. "Nech 17:40," uklidňuju ho, a abych nestála hodinu na ulici, jdu na otočku na kolej pro hrušku k svačině.
Vezmete-li v úvahu ještě návrat z tréninku a 80 schodů, které mi vedou do pokoje, nutně se tím musíte dostat na 8 + 3 + 5 svemů za fyzičku.
A když se budu trochu snažit, najdu si ještě další souvislosti. Když jsem loni ve snaze pokořit Lakelyho začala běhat, zjistila jsem, že ten kilometr uběhnu docela v pohodě, což mě dostává zpátky k mému plánu odběhat si ještě jednou Maraton. Existuje i protom Vytrvalostní běh a vsadím se, že tam bych spoustu naskákaných jelenů a odtančených promenád využila podobně. Je tu souhrnný úkol Skautské sportování, který dává jednorázovou prémii za provozovaný sport (Ach já nesystematický zoufalec, mám už tenhle úkol započítaný? Každý svem do fyzičky přijde k dobru!) a navíc hodností zorganizování pohybové aktivity pro družinu/oddíl. (Škoda, že na táboře neklapnul workshopový systém programů, ceilí bylo v plánu!)
A vzhledem k tomu, že o tanci čas od času píšu na blog, jsou to pak samozřejmě bokem i svemy za Intertext, Expediční dokumentaci a tak.
So let´s dance!

Žádné komentáře:

Okomentovat