There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

úterý 6. března 2012

Don´t let go

protože už jsem na tom Lambá Paháru přece jen dost vysoko, aby to bolelo, kdybych se pustila :-) Jinými slovy, atále lezu, a dokonce jsem svůj repertoár rozšířila o jeden další úkol. A opět se mi do programu nutí věci jako Za dva dolary...

Ano, ano, sice lezu stále hlavně tancem, kilometry, schody a Intertextem, ale přinatrefil se mi jeden šikovný úkol, totiž Schola-help. Jedná se prostě a jednoduše o pomoc s učením. Já mám všechny zkoušky ze zimy bezpečně hotové, ale mojí Spolubydle ještě dvě chybí, a tak jsem jí pomáhala s přípravou na zoušku z genetiky (navíc mě ta genetika bavila, takže mi vůbec nevadí, že si to zopakuju). Tiše doufám, že jsem jí byla k nečemu dobrá, ale jisté to není, výsledky dostane až ve čtvrtek.
Opět na mě dolehla finanční krize a já opět uvažuju, že se dám do úkolu Za dolar/Za dva dolary... a v tomhle bodě zase začnou výmluvy, že vlastně nevím, kolik jsem za ten nákup dala, že nějaké suroviny tu mám odposledně, a kdesi cosi... (Tahle situace nahrává variantě Ztroskotání, ale já bych doztroskotala hodně rychle, ke skladování zásob tu mám k dispozici jednu 40 cm poličku a půlku miniaturní ledničky, a to zdaleka ne plné, takže bych za Kybem, který je ztroskotaný už přes sto dní (podle šestého zápisu z Ká dvojky, a teď už Kyb stoupá na Nangáparvat), zaostala hodně, opravdu hodně pozadu. Kolej se ke ztroskotání nehodí. Takže jdu zkoušet, co obnáší Dva dolary.
~~~
Teď jsem tu asi dvacet minut vymýšlela, co jsem tu vlastně měla a co jsem dokoupila a kolik to stálo. Na to, že s celkem slušným propěchem studuju na kvalitní a uznávané přírodovědné škole, mi dalo podezřele moc práce posčítat sloupeček čísel... ale dostčítala jsem se nakonec ke zdárnému konci. A zjistila, že kdybych se měla vejít do Dvou dolarů, musela bych s tím, co tu mám, nějak vyjít do příštího čtvrtka. Nebo něco málo dokoupit, ale příslušný finanční ekvivalent z mých zásob nechat netknutý.
(Ještě si nejsem jistá, jak to všechno spočítám, ale nějak se s tím zkusím srovnat. Jen ty čaje... )


Poznámka pod čarou: Ve sčítání ceny surovin udělaly hrozně moc tavené sýry, to je suverénně nejdražší položka mého jídelníčku, mám je ráda a po vyeliminování jiných, dražších dochucovadel dávám sýr skoro ke všemu. A teď na ně byly slevy, takže jsem si vytvořila zásobu.

Žádné komentáře:

Okomentovat