There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

středa 4. května 2011

Maraton podruhé

...a ne tak docela :-) Aneb Hapla a Lakely běží jdou (snad alespoň) do Marathonu

Jedním z nesčetných úkolů v Cestě k vrcholu  je Marathonský běžec. Celkem jednoduchý úkol, denně 42 dní za sebou uběhnout 800m. Reálné i pro takového odpůrce sportu, jako jsem já. Tak jsem se do toho dala.
Tak začíná jeden z prvních článků tohohle lezeckého blogu a navazují na něj zápisky o tom, jak mi běhání (ne)šlo. A zrovna na běhání, tanec, jízdu na kole a vůbec sport přišla dneska řeč, když jsem si na Skypu psala s Lakelym. Nevím přesně, jak jsme se k tomu dostali (jo, mohla bych překliknout do okna Skypu a přečíst si historii, ale nechce se mi...), nicméně skončilo to tím, že jsem zkusila Lakelyho vyhecovat, aby mi na dálku dělal sparringpartnera v běhání, jako jsme to kdysi zkoušely se Žížalou. Probrali jsme to z hlediska naší zchátralé vysokoškolské fyzické kondice a metody malých pokroků a nakonec se shodli, že začneme s málem – denně ujít v kuse kilometr.
A samozřejmě si každý večer zahlásit, jak nám to jde :-)
Takže proto to píšu – aby mi tenhle článek připomínal, že mám ještě vyrazit na procházku, a abych se alespoň trošku styděla, když to nezvládnu.
Dneska jsme se na přednášce (mimo jiné) dozvěděli, že vytvoření návyku trvá asi tři týdny. Takže můj plán zní: vytvořit si návyk "večer vyrazím po kilometrové trase" a pak nenápadně zaměnit chůzi za běh.
Zatím to není o fyzičce, ale o vůli. Uvidíme, jak to dopadne.
Abych učinila zadost úkolu Trénink, dodám ještě jedno předsevzetí: V úterý mám trénink irských tanců. Jednak je to moje nejoblíbenější forma pohybu, jednak teď před vystoupením potřebuju zapracovat na technice (někdy za celý trénink neslyším nic než variace na "Haplo, vytoč ty nohy!!"). Takže tímto si ukládám za úkol vyplnit čas mezi úterním tréninkem (a středeční salsou) soukromým tréninkem irska. Prvky k vylepšení – sidestep, cut-1-2-3, skip-1-skip-1-skip-click-down, rocks a všechno, co obsahuje crossy a crosskeys.
Myslím, že na to půlhodinka stačit nebude :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat