There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

středa 18. května 2011

Expediční samota

(Jak si započítat svemy za povinný úkol do přeplněné kategorie?)

Nevím, proč jsem měla doteď řádky pro Samotu prázdný, je to docela fajn úkol. Četla jsem Robinsona, vedu si Nápady, věnuju se Rukodělkám, udělala jsem si SWOT analýzu na téma Jak zvládnu zkouškové a nezblázním se z toho. A zdaleka nejsem hotová, mám v plánu ještě Tvůrčí psaní, nějakou tu samotu s papírem a tužkou, doplnění IPZ (hele, ale už jsem alespoň začala...), možná i ten Soupis mezilidských vztahů...
A nebo, když tak o tom přemýšlím, možná ne. Možná bych si to měla nechat na příští horu, protože sem už stejně svemy do čtyřky nedoplním.
Kuju plány. Nemůžu říct, že by to byly velké plány, jsou to jakés takés plány. Vymyslela jsem si, jak realizuju vlastní expedici (Bude se jmenovat In hoc signo vinces – můžete hádat, co to bude zač :-) Jak věděl už bratr Jestřáb, nejdůležitější samozřejmě je, jak se něco bude jmenovat, zbytek je vedlejší. Já už tedy plánuju i za jméno, teď jen musím vysvětlit Oliemu, že jde se mnou.). Vymyslela jsem, jak dodělám většinu expedičních úkolů, které mi před expedicí chybí. (Kupodivu nejvíc vzdoruje četba – já pořád nemám ani jednu knížku! A to mi tu v poličce stojí Messnerův Everest. A doma Huntův Výstup na Everest. Ach jo.) Vymyslela jsem, co hezkého vyfotím a budu vydávat za fotodokumentaci (jen co si koupím nové baterky do foťáku, ty současné jsem půl dne nabíjela a pak kiksly, ještě než jsem stačina na foťáku nastavit makro).
Tak teď se potřebuju zbavit těch pěti zkoušek na krku a všechno bude fajn.

Žádné komentáře:

Okomentovat