There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

sobota 11. září 2010

Další kousek expedice

jelikož jsem dokončila expediční úkol Peníze

Ten říká, že svoji expedici musíme být schopní zajistit i finančně, tedy vydělat si chechtáky a získat nějaký ten sponzoring. Nejdřív jsem z toho byla lehce zděšená, protože jsem si nebyla schopná ani jedno představit v praxi, s brigádou mi to ne a ne vyjít a sponzoring, to mi hlava nebrala už vůbec.
Ale rok se s rokem sešel, a já najednou brigádu měla. Kolegové se mě ptali: "A jak tě to napadlo, jít k nám dělat průvodkyni?" A já odpovídala: "Ale...v lednu mi to tak ňák přišlo jako výbornej nápad." A když pak vyzvídali, jestli toho nelituju, hrdě jsem prohlásila, že vůbec.
Když se konečně dořešily problémy kolem chyb v mojí smlouvě, dorazila mi pak na účet i výplata.
Až pak jsem se zamyslela nad tou částí "sponzoring". A vzpomněla jsem si, ke svému nadšení, jak jsem loni vyráběla letáčky na jednu akci (to byly ty, které jsem si bodovala do úkolu Propagace), a vyžebrala si jejich namnožení zdarma. To je sponzoring, ne?
Takže jsem obě části splnila. A jelikož jsem celkový limit pro splnění úkolu přešvihla asi pětkrát, znamená to, že z tohohle úkolu – nakonec asi jako jediného – získávám plných čtyři sta svemů.
No, já se prostě chtěla chtěla pochubit... O:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat