There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

středa 28. října 2015

Programátorka

Tvořím nový vrcholový web!
Přesněji řečeno, tvořím mu fasádu, programování útrob je na člověku nepoměrně zkušenějším a šikovnějším.

A zvládám to se svou obvyklou bravurou.

~ ~ ~

Radostně zavřu Gimp, sklidím tablet a libuju si, že umístit nový obrázek do záhlaví je už jsem drobnost. Přepíšu v kódu adresu, nahraju nejnovější verzi na server a nedočkavě tisknu F5.

"Pomoc, mně to nefunguje!"
"A středník tam máš?"

Uhm. Dopíšu středník na správné místo kódu, nahraju a aktualizuju.

"Mně to pořád nefunguje!"
"A správnou adresu máš?"

Uhm. Opravuju adresu, protože jsem zapomněla na podsložku.

"Mám dvě otázky. První - kde pořád dělám chybu? Druhá - proč mi tu AdBlock ukazuje, že zablokoval reklamu?!"

Takže pro příště - pokud pojmenujete obrázek do záhlaví "banner", AdBlock to bere jako pokyn k akci.

~ ~ ~

Vkládám do databáze jména a hesla nových uživatelských účtu a nahlas si to předříkávám.

"Hlavně jim nezapomeň říct, ať si ty hesla hned změní," upozorňuje programátor.
"Řeknu. Už jsi tam tu možnost přidal?"
"Ne, proč?"

Žádné komentáře:

Okomentovat