There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

úterý 9. července 2013

Zdravotník

...nestůně podle pravidel a předpokladů medicíny.

Vedoucí? Horečka, bolest v krku. Doktor. Angína. Penicilin.
Zástupkyně vedoucí? Horečka, bolest v krku. Doktor. Angína. Penicilin.
Vydatně pomáhající návštěva? Bolest v krku. Doktor. Angína. Penicilin.

A Hapla, coby poslední zbytek skvadry, která má zajištovat program? Bolest v krku, ale taková, že přestávám jíst, protože je to celkem vzato příjemnější. Doktor. A...
...a nic, slečno, kultivace je v pořádku, klidně můžete mezi děti.


3 komentáře:

  1. Myslím na Tě Haplo! Zkus kloktat vlažnou vodou se lžičkou soli. Mi to většinou pomáhá, ale spíše na takovou bolest podobnou chrapotu. Ale můžeš to zkusit. Nebo šalvěj. Pozor na to, abys to tou solí nepřehnala a nepoškrábala si krk... A co já tady povídám, vždyť ty to určitě všechno víš...:-) Vydrž! Ž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :-) Nevím, jestli zabrala šalvěj, nebo to začalo odcházet samo, ale každopádně čaj ze šalvěje je moc dobrý :-)

      Vymazat
    2. Tak to jsem ráda, že Tě bacil včas opustil a šalvěj zachutnala. :-) Já jsem si jako zdravotník na táboře první večer zvrtla a pohmoždila pravý kotník. :-) A celých zbylých 13 dní jsem chodila s ortézou a oberlích. Ať žijou zdravotníci! P.S.: Když je zdravotník nemocný, děti jsou většinou bez úrazu. :-)

      Vymazat