There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

úterý 5. února 2013

Už zase

Sedím si tak poklidně v čekárně u doktora, dělám, co se tak v čekárně dělává (ano, správně, zírám do podlahy a nudím se), když se otevřou dveře ordinace, vyjde z nich dáma, vykulí na mě oči a dramaticky praví:

"Ha!
...
...
...
...
...
Já se moc omlouvám, já jsem si vás spletla s jednou paní... ale vy jste jí hrozně podobná, ona i brýle nosí takový..."

Zřejmě je čas, abych s tím svým tuctovým obličejíčkem něco provedla.
Ale co...?

3 komentáře:

  1. Haplo, ty mi vůbec tuctová nepřijdeš. Kde jsi na to přišla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád si mě lidi s někým pletou, a ne vždycky je to kamarádka z fakulty, o které už to vím. (Není to dávno, co jsem nastupovala do vlaku, z jednoho kupé na mě nadšeně mávají matně známé tváře, nicméně pak znejistí a říkají, že si mě s někým spletli. Já říkaám "Jasně, s A. sestrou, žejo?" a oni jen vykulí oči :-)

      Vymazat
    2. Hm, vidím, že už máš vychytanou i odpověď. :-)

      Vymazat