There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pondělí 7. ledna 2013

Ta chvíle...

Ta chvíle, kdy litujete, že jste úkol Myšlenky a citáty mohli vypracovat líp...
Ta chvíle, kdy byste inkoustovou bombičku do pera vyvažovali zlatem...
Ta chvíle, kdy z domácnosti zmizí veškerý čistý, nezmuchlaný, slušně vypadající papír...
Ta chvíle, kdy věc v dosahu nejpodobnější stužce je šňůra na prádlo...

...dva týdny po Vánocích a já ještě nemám připravené všechny vánoční dárky!

(Tedy, teď už jo. A když si tak vzpomínám, jak jsme předloni slavili Vánoce v březnu, se to ani zdaleka neblíží rekordu...)

3 komentáře:

  1. Haplo, nezoufej! Nejsi v tom sama! Taky mám chvíle kdy si říkám, proč zase běhám zběsile na poslední chvíli městem. A pak se doma ani nestihnu pokochat balíčky. Neboť vzápětí jsou rozbaleny. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já na tom náhodou byla letos docela dobře, krom jednoho jsem všechny dárky pořídila cestou z koleje domů :-) A pak jsem velmi zaspala na vavřínech a zapomněla jsem na přidané hodnoty, kterými jsem balíčky chtěla obdařit... no, ale nakonec to nějak vyšlo, snad i ku všeobecné spokojenosti obdarovaných :-)

    OdpovědětVymazat
  3. :-) No, a máme tu nový rok, tak můžeme začít znova střádat dárečky. Já už asi začínám. :-) Už mám plán a brzy jej snad uskutečním. Uháčkuji pro radost dalšího medvěda. Alespoň mám o důvod víc háčkovat. :-) Jak jsi na tom s šitím? Už jsi se odhodlala? Držím Ti pěsti.

    OdpovědětVymazat