There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pátek 27. července 2012

Sladká nevědomost

Jedním z vytrvalých táborových problémů jsou myši, proto vždycky významná část hrnců s poklicemi padne na myšivzdornou ochranu másla, jogurtů a tak. Ne každý na to ale myslí.

A tak jsem jednou šla do sklípku pro máslo, a co nevidím jako zabalenou tabulku čokolády s úhledně ukousaným rohem. Ptám se tedy: "Holky - čí je ta čokoláda v růžovým obalu s ukousaným rohem?"

"Jé, možná moje," usoudí K., jedna z mladších skautek a ruče odpeláší ke sklípku. Vrátí se s poklidným úsměvem.
"Tak co?" sonduju situaci.
"Ta není moje, já měla celou."

Čímsi mi to připomnělo ten vtip o placatých husách...

Žádné komentáře:

Okomentovat