...non-stop servis pro mě?
Hmm, ani ne.
Začalo to včera odpoledne úplně nenápadně - protestoval Skype. To je tohoto prográmku kratochvíle více než častá, a tak jsem s ledovým klidem uchopila telefon a nutnou komunikaci vyřídila přes textovky. Pak ovšem přestaly fungovat i prohlížeče.
I uzřela jsem zvláštní ikonku připojení k wi-fi, usoudila, že problém bude tam, a rozhodla se připojit počítač přes kabel.
Rvu kábl do zásuvky za postelí horem, spodem, ze strany, pod podivnými úhly, za pomoci proseb a nadávek, až konečně zapadne na místo a... nefunguje.
Rozhodnu se tedy povolat do služby odborníka, kterým je pod touhle střechou t.č. Olie.
Já: "Nefunguje internet."
Olie: "Připoj se přes kabel."
Já: "Vždyť říkám, že nefunguje!"
Olie: "Zavolej na helpdesk, za několik hodin se tomu začnou věnovat..."
Já: "Có, volat? Co já tak asi řeknu? Maximálně Je to rozbitý!"
Olie: "Zavolej na helpdesk, za několik hodin se tomu začnou věnovat."
Já: "Jó, to určitě. Ty jseš odborník, volej."
Olie (mírně znechucen faktem, že jsem stále ještě nepochopila jeho vtip): "Já jsem helpdesk."
Žádné komentáře:
Okomentovat