There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pondělí 25. června 2012

Květina

Jsem trochu jako Malý princ. Mám svou květinu.

No dobře, má podobnost s Malým princem je dosti okrajová a těch květin mám víc, ale to nevadí. Teď nemyslím na květiny (třeba na těch pět ibišků a gloxinii, co mi stojí doma na stole), ale na Květinu. Tu, co mám od babičky už dávno, léta letoucí. Tu, která mi v pokoji odhodlaně přežívá veškerou nepéči a strádání. Tu, kterou jsem si pro její odolnost odvezla i na kolej, aby Květina nalapala trochu vysokého vzdělání. Tu, která nedávno, poprvé za ty roky, nasadila na květ.

Tu, kterou jmenovitě mi dneska Pachatel úklidu vyčetl, že vlastním. Při stěhování z koleje mu nevadí nošení přepravek a igelitek, nevadí mu tahat se s ledničkou na rudlu, nevadí mu auto naprásknuté po střechu, vadí mu Květina.

(Situaci neprospělo ani to, že na krátký přejezd jsem Květinu zapomněla držet, Pachatel úklidu říznul zatáčku a něco hlíny se rozsypalo k zadnímu sklu.)

Chyběla by mi, prevít jeden liánovitej Květina moje. Jako se Malý princ oddaně staral o svoji květinu se čtyřmi trny, tak já se starám o Květinu a je to takový milý zvyk. Mám to opečovávání asi v povaze, i když mi jde jak psovi pastva.
Květinu nedám. Howgh.

(Mimochodem - Květina je hoya. Každý majitel pokojových rostlin má vlastní tip na "zaručenej plevel, co vydrží absolutně všechno". Můj tip je hoya.)

Žádné komentáře:

Okomentovat