There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

středa 2. května 2012

Talentovaná

a navíc mám vyloženě šťastnou ruku – alespoň ohledně IT

Jaro je tady a projevilo se to zřejmě tím, že mi zdivočel síťový kabel. Bez zjevného důvodu mi tu každou chvíli vyskakuje bublina s hlášením, na střídačku "síťový kabel byl odpojen" a "připojení k místní síti". Takže poté, co jsem si tak pracně vyběhávala připojení přes kabel, protože wifi tu padá jak Perseidy v srpnu, opět vítězí Spolubydla na wifi.
Když už si nějaké spojení se sítí vybojuju, můžu zabrouzdat leckams, jen ne na stránky fakulty, potažmo na školní mail. To se pak báječně dohaduje náhrada laborek, diplomka, psaní referátů a všechno, když nemůžete k ústavnímu mailu.
A tak jsem si říkala, že když už dneska ráno musím na nudný seminář z informatiky, alespoň si konečně skouknu ty maily.

Hádejte, kdo si sedl k počítači v i-karanténě z důvodu nedostatečného zabezpečení?

Žádné komentáře:

Okomentovat