There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

neděle 20. května 2012

Svem sem, svem tam

(a práce, kam se podívám)

Reportuju o dalším ne zcela běžném přírůstku k součtu symbolikých výškových metrů – prezentace dovedností. Jo, v pátek jsme měli irské vystoupení, a tak ke svemům za sportovní aktivitu přibyla ještě ta prezentace dovedností. A dobré to bylo, dobré. Tři tance, v žádném si nejsem vědoma vážnější chyby, všechny jsem si užívala (asi i proto, že jsem se rozhodla nekazit dojem a tančit bez brýlí, čili jsem viděla tak na okraj pódia, publikum už se mě netýkalo), obyvatelstvo koleje, které mě při návratu spatřilo v civilním osvětlení, jsem patřičně vyděsila (neb jsme byly důkladně nalíčeny ve stylu smokey eyes – a kolejáci na mě běžně nevidí šminku jak je rok dlouhý).
Jinak to ale se svemy bude bída. Tedy bylo by jich tu spousty, za knížky (i v cizím jazyce) a známky a Publikování a leccos, jenže to jsou ty kategorie 2 a 4, kam už nenacpu ani svem. Vím, že bych si to klidně mohla počítat dál a prostě mít v součtu víc, než kolik činí výška hory, ale nevím, to se mi prostě nějak nelíbí, takže se nechávám svemy padat mezi prsty.
Třeba ty za Vysokoškolské známkování, žeáno. Zítra zkouška, v úterý zápočet, ve středu druhý (a to nepočítám tu poslední salsu do zápočtu z tělocviku). Aj, učit bych se měla, učit!

A ani se mi tenhle článek nechtělo nijak zvlášť psát. Osud blogu (čili osud bloguje.cz) je nejistý, chvílemi mě chytá nutkání přihlásit se do administrace svého záložního útočiště a začít stěhovat důležité články, ale nechci opouštět loď, která se ještě může udržet na hladině.
Víte, já měla vždycky slabost pro Titanic.
(Loď, né film!)

Žádné komentáře:

Okomentovat