There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

čtvrtek 3. května 2012

Běžím, běžíš...

(všimli jste si, že nutkání běhat mě chytá vždycky v květnu?)

...v květnu, čili zrovna tehdy, když se s konečnou platností začne výrazně oteplovat.
A tak, když jsem šla všera tančit, se lektorka objevila v šatně a říká: "Holky, v tý tělocvičně se nedá bejt... co kdybysme si zaběhly na zmrzlinu?"
A běžely jsme. Někdo v sandálech nebo na podpatcích, protože na tanec tenisky nenosí, já v sukni, kolegyně v šatech... a jak jsem se běhání v partě vždycky bála, protože jsem se nechtěla projevit jako úplný vořezávátko, co nevydrží nic, tak tohle bylo fajn. Sekce v podpatcích totiž chvílemi poklusávala, chvílemi šla, celý hlouček solidárně zpomalil, jen já a kolegyně v šatech jsme pořád měly tendence natahovat krok a tudíž jsme běžely v čele.
Pocit vítězství je to sice zcela falešný, vím, ale zato velice sladký :-)
(Na mapě mi to dávalo přibližně kilometr běhu, zmrzlinu, dva kilometry chůze zmrzlinu dojídajíce a pak zase kilometr běhu, velmi zhruba měřeno. A není to špatná trasa, mám docela chuť si ji zopakovat.)

Žádné komentáře:

Okomentovat