There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

středa 12. června 2019

Meziexpediční pauza

jenom úplně kratičká noticka coby důkaz, že jsem na existenci tohohle blogu nezapomněla

Pauza, ohlášená po zdolání Manaslu, stále trvá. Soustředím svoji energii na projekty nelezecké a překvapivě se mi daří - po posledním feisi se mi zase o něco víc blýská vršek knihovničky, na který stavím vytančené pohárky, poslední povídka, kterou jsem vydala všanc literární soutěži, si vede nad všechna očekávání, a pouštím se do tvorby rozmanité drobné literární i jiné, což je zajímavé cvičení.

Letos poprvé jsem se prošla lesem naboso.

Udělala jsem zkušenost s hlídáním dětí.

Aktivně jsem se přihlásila coby dobrovolník na organizaci profesní úředničiny, což mělo za přímý následek setkání s více novými lidmi, než bylo mé introverzi příjemné. Ale rozhodně to byla zajímavá zkušenost.

A taky jsem si dokázala přeinstalovat operační systém na počítači, po kterémžto zásahu stroj funguje lépe.

Tip od nejhoršího webdesignera světa a jen o málo lepšího ajťáka: Když se rozhodnete přeinstalovat počítač, nejdřív si úplně všechno zazálohujte. A pak tu přeinstalaci proveďte.
Hned potom.
Nečekejte tejden.

(Ale jo, mohlo být hůř. Přemazala jsem si jen jeden obrázek.)

Žádné komentáře:

Okomentovat