There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pondělí 22. dubna 2019

Manaslu - vrcholová zpráva

Rok a půl a kousek. To byla doba, kterou mi zabrala symbolická Manaslu.

Kdy to začalo? Hned po Annapúrně, která mi trvala dlouho, ale zároveň to bylo veskrze akční období.

Jak to dopadlo? Klidně.



Na Manaslu jsem si zakázala svemy za Četbu. (Mno, tedy já už jsem si je zakázala na Annapúrně, ale tam mi stejně celou kategorii 2 zaplácly svemy za státnice, takže to byl zákaz planý.) A naopak to bylo období, kdy jsem se (ne)slavně chystala na běžecké závody a v důsledku toho začala systematičtěji počítat svemy za fyzičku, zejména pak za ten běh ve vztahu k rychlosti.

Povedla se mi tak prapodivná věc: Kategorii pro fyzičku jsem naplnila jako první a vzdělanostní, kam padá ta Četba, jako poslední.

Divný věci se dějou.

Jinak, jak jsem psala, byla Manaslu klidná hora. Veká část svemů pochází z běhání, tance, psaní o běhání, psaní o jiných věcech. Konečně jsem se dokopala ke zhodnocení úkolu Kniha.
Psala jsem si deník, což představovalo větší přírůstek než obvykle, kvůli pracovnímu období, kdy jsem si často a zdlouhavě dělala na stránkách pořádek v hlavě. Ulovila jsem si pár odkazů do Internetových informací. Strávila jsem pár dní na táboře.
Zrealizovala jsem tři pomenší výsadky do zahraničí, všechny spojené se soutěžemi, což byl vydatný zdroj svemů. Kromě Helsinek jsem se hned dvakrát vypravila na Slovensko.
Snažila jsem se poctivě(ji) dokumentovat pamětihodnosti, které jsem potkala.

Byla to prostě klidná hora.

Až finální metry byly malinko bouřlivější - když jsem do tabulky dopsala poslední publikovaný text a zjistila, jak málo mi k vrcholu zbývá, popadl mě pocit, že to prostě musím dorazit. Takže jsem jeden velikonoční den zasvětila Vrcholům - prolustrovala jsem Happy Planet Index, dopočítala jsem pár dlouhodobých úkolů a vyrazila jsem do terénu, abych nafotila materiály pro Tvorbu.
(Svemy za jízdu na kole se mi, žel, už nikam nevešly.)
A byla to právě Tvorba, která mi získala poslední svemy na Manaslu a ještě pár navíc.

Teď... teď bych si asi měla užívat peak experience, ale úplně se mi to nedaří, protože jsem se po hlavě vrhla do dalších aktivit.
Ale alespoň v nejbližší době popřemýšlím, co dalšího od Vrcholů chci, jak toho dosáhnu a kterou horu si k tomu vyberu.

Žádné komentáře:

Okomentovat