There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

sobota 2. února 2019

Modrý život

Protože chci dokončit Manaslu, zároveň mám poslední dobou plné ruce jiných oblastí života a tak vůbec. Ani k Duhovému jsem se neodhodlala, protože nad tím je vždycky večer potřeba se pořádně zamyslet, ne, vyrobila jsem si tabulku na starý dobrý Modrý, protože tam je hodnocení prosté ano - ne.

Zatím jsem zjistila, že:


  • hovořím velice hrubě
  • nepáchám dobré skutky
  • můj pravý kotník při rann rozcvičce vážně nahlas křupe
  • jsem natolik motivovaná vylézt na Manaslu, že jsem si kvůli rozcvičce posunula budík dopředu
  • jsem tak málo motivovaná, že to bylo jen o pět minut
  • nejhezčí věc na nemoci a užívání antibiotik je, že mám skvělou omluvu, proč se na tu vodu vybodnout
Jsem já to ale materiál...

Žádné komentáře:

Okomentovat