There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

čtvrtek 28. května 2015

S hlavou v oblacích

Miluju, když mě někdo češe. Žel, časté návštěvy v kadeřnictví se ne zcela slučují s mým dlouhovlasým životním plánem, takže si toho potěšení užívám značně sporadicky. Nedávno se mi ale zadařilo, blaženě jsem seděla v křesle a nechala si z vlasů vytvářet účes.

Najednou se ozvala kadeřnice. Velmi zkroušeně.
"Ale já vám ty vlasy vopravdu nepálím..."

Otevřela jsem oči a shledala, že od žehličky kolem mé hlavy stoupají obláčky...

"Vy ty vlasy nemáte pořádně suchý, to je pára."
(Sbohem, romantiko.)

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. To jo :-) A nejfascinujícnější na tom bylo, že když jsem ten uzel rozmontovala, ty vlasy byly pořád vyžehlený dorovna! (Takže po bratru dvaceti letech žumrání, že bych si chtěla vyzkoušet mít rovný vlasy, jsem si konečně ověřila... že mi to až tak nesluší :-)) (A navíc díky všem těm ochranným gelům a leskúm a kdečemu mi na nich ani nedržela gumička.)

      Vymazat