There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pátek 15. května 2015

Letmý pohled

Pravidelnou (ob)páteční tradicí je můj sprint na vlak. Nejinak tomu bylo posledně.

Chvátám, chvátám, vletím do haly, zakoupím jízdenku (a vzhledem k asi třiapadesáti věcem, které se mi o závod honí hlavou, se přeřeknu v tom, kam chci jet, naštěstí se opravím rychle), hodím jedním okem na odjezdovou tabuli, letmo se podivím nad nástupištěm 4S, odkud v tuhle hodinu můj vlak nejezdívá, ale svým obvyklým tempem doběhnu až k tomu čtvrtému nástupišti.

Jsem snad slepá? říkám si, když tam není po mém vlaku ani stopa. Vracím se a lustruju každou ceduli, až mě marné pátrání dovede zpět do odjezdové haly...

Žel, nebylo to nástupiště 4S. Bylo to číslo 45, jakože tři čtvrtě hodiny zpoždění.

Žádné komentáře:

Okomentovat