There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pátek 15. srpna 2014

Hmm...

Z Myščiny a Žížaliny iniciativy opět započala revize Cesty k vrcholům, a když už jsem se tak těmi přidělenými úkoly probírala, usoudila jsem, že bych zase po čase mohla otevřít svoji (pohříchu kratičkou) sčítací tabulku Annapurny a něco do ní doplnit. Třeba tu dodělanou školu, že jo.

Takže jsem našla patřičný úkol Zkoušky, a nestačila se divit - můj titul má hodnotu rovných osm tisíc svemů.
Když jsem posbírala čelist ze stolu, všimla jsem si taky, že je úkol Zkoušky celkem logicky zařazený v kategoriích 2 (vědomostní) a 4 (duchovní), z čehož plyne, že mám tyhle dvě kategorie svemů plné a jedničku a trojku jak vymetenou.

I poznamenala jsem si do dvou sloupečků po dvou ticících svemech, a jdu vymýšlet, kde schrastím ty z fyzičky a sociální.
Celkem jsem teď na 4 413 S. Tadá!

Žádné komentáře:

Okomentovat