There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

středa 15. května 2013

Další hora... bude. Jednou.

Poslední dobou mám rozlítáno. Mezi učením, psaním testů, opravami cizích povídek, tréninkem na taneční vystoupení a spoustou drobností, které by se taky měly udělat, poletuju mezi několika destinacemi přes půl republiky zařizovat zase průkazy, smlouvy, tábor. Mám tak trochu, jak se u nás doma pěkně říkalo, hlavu v pejru. A do toho se mi konečně povedlo se hecnout, dokončit EX 80 na Lambá Paháru, a něco ve mě hlodá, že bych si měla vybrat další horu a pokračovat dál.
Jenže jak se znám, bylo by to s tím vším lítáním okolo takové pofidérní, půlku věcí zapomenu, než se dostanu k alespoň jedné formě zápisků, větší a zajímavé úkoly budu odsouvat na až někdy...

Takže jsem si vymyslela jiný plán.

Až si vyberu další horu, polezu na ni přískoky. Vždycky jednou za čas si naplánuju nějakou na svemy hodně bohatou akci, vylovím zajímavé úkoly, nastavím si podmínky tak, abych svemů ulovila co nejvíc a pořádně si to užila.
Taky bych ráda realizovala pár dlouhodobějších akcí typu znovu si odběhnout Maraton a dokončit dávno, dávno avizovaný projekt Kniha.
A v mezičase nebudu mít výčitky svědomí, že jsem si cestou na sekretariát Podivné katedry zase zapomněla spočítat vystoupané schody.

Žádné komentáře:

Okomentovat