Celkem se netajím s tím, že jsem skoro až prototyp pečlivého študentíka, co chodí na přednášky i v pátek ráno, činí si tam poznámky, má flashku s materiály roztřízenými podle předmětů a nejednou byl spatřen v prostorách školy večer, směřujíc na nepovinný seminář. Vyhovuje mi to. A co je horší, žila jsem v naivní představě, že plus mínus tak si dobrého studenta představují i učitelé.
Nejeden vyučující se už pozastavil nad tím, že si píšu poznámky vlastnoručně. Postupem let jsem se to naučila nonšalantně přecházet, i když pořád nevím, co jim na tom tak vadilo.
Ovšem na zkoušce jsem se teď dozvěděla, že znalosti evidentně mám, leč mám je ve stádiu chaosu - nemohlo by to být tím, že moc často chodím na přednášky?
Že by to bylo tím pořekadlem "všeho moc škodí"? Ale to si nemyslím, spíš profesoři na VŠ mají potřebu předvádět své super zaškatulované znalosti. Bodejť by ne, věnují se jenom jedné oblasti... :o)
OdpovědětVymazatCopak to, ale hlavně mají mnohem víc času na to si ty znalosti urovnat :-)
OdpovědětVymazatJo, souhlas...většina učitelů není v realitě.
OdpovědětVymazat