There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

úterý 11. června 2013

Úhel prohledu #4

Celkem se netajím s tím, že jsem skoro až prototyp pečlivého študentíka, co chodí na přednášky i v pátek ráno, činí si tam poznámky, má flashku s materiály roztřízenými podle předmětů a nejednou byl spatřen v prostorách školy večer, směřujíc na nepovinný seminář. Vyhovuje mi to. A co je horší, žila jsem v naivní představě, že plus mínus tak si dobrého studenta představují i učitelé.

Nejeden vyučující se už pozastavil nad tím, že si píšu poznámky vlastnoručně. Postupem let jsem se to naučila nonšalantně přecházet, i když pořád nevím, co jim na tom tak vadilo.

Ovšem na zkoušce jsem se teď dozvěděla,  že znalosti evidentně mám, leč mám je ve stádiu chaosu - nemohlo by to být tím, že moc často chodím na přednášky?

3 komentáře:

  1. Že by to bylo tím pořekadlem "všeho moc škodí"? Ale to si nemyslím, spíš profesoři na VŠ mají potřebu předvádět své super zaškatulované znalosti. Bodejť by ne, věnují se jenom jedné oblasti... :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Copak to, ale hlavně mají mnohem víc času na to si ty znalosti urovnat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, souhlas...většina učitelů není v realitě.

    OdpovědětVymazat