There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

středa 24. dubna 2013

Příliš krátká cesta

Jako obvykle jsem odcházela s tréninku společně s jednou kolegyní a jako obvykle jsme se cestou bavily hlavně o tanci. O technice, o možnostech, o vzorech, o lidech, celkem o všem, bylo to takové příjemné povídání, a já měla zrovna chuť se projít, takže jsem neodbočila na chodník, po kterém chodívám normálně, ale po boku kolegyně jsem se vydala do méně známých ulic, a povídáme si a povídáme...

"...a proto taky jdu dneska s tebou tak daleko," povzdechne si kolegyně nad vidinou jakýchsi úkolů, které ji doma čekají.
"Se mnou? Počkej, já myslela, že jdu já s tebou?"

Na některé témata je prostě cesta z tréninku příliš krátká :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat