There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

čtvrtek 3. září 2009

Lambá Pahár podruhé

Tak nějak víceméně celkem vzato pořád lezu...

Dost značnou část prázdnin jsem strávila čtením, takže to je významná položka. Nějaké ty kilometříky (třeba cesta do knihovny, chachachá), semtam nějaká ta rada (už i skauti zase začínají rozjíždět činnost, no), a taky jsem se po delší době zase vrátila ke sporáku a tím pádem i k úkolu Vaření. No.
Pokud jde o úkoly EX80 – pracuju na tom. Ale...tak nějak po svém. Teď jsem třeba po svém zpracovala úkol Propagace. Nešlo o letáček expedice, ale o letáček na veselé odpoledne pro děti Pohádkový les. (Tím pádem jsem tam taky nepropašovala mnohé z požadovaných informací, čili svemy mínus) A nenabízela jsem ho sponzorům, ale dala jsem si deset svemů za každý letáček, kterému jsem dohodla (případně vyhádala) místo v knihovně či ve vzdělávací instituci. Takže nevím nevím, jestli jsem tenhle úkol vlastně splnila.
Ono to vůbec vypadá s Expedicí 80 bledě. Taky třeba nevím, kde seženu zbytek financí do úkolu Peníze, jelikož budu mít práce nad hlavu se školou, ještě někde brigádničit, to tak. Takžeto vypadá, že se nakonec na Lambá Pahár toho kyslíku přece jen nadechnu. A hodněkrát.

Žádné komentáře:

Okomentovat