There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pátek 17. října 2008

Třetí report z Cho Oyu

V Himálaji přituhuje, Hapla zpomaluje

Právě jsem se vrátila z oddílové rady. Vlastně jsem se zastavila poprvé od návratu ze střediskového víkendu, a to ještě nedopatřením. Kdyby tu už byli rodiče, klusala bych k volbám a pak bych se nějak přinutila vypátrat návod k použití naší feldy, abych se připravila na zítřejší první jízdu v autoškole. Takhle můžu chvilku posedět, doplnit do tabulek pár svemů (až na to, že jsem se ještě nepodívala, kolik stránek měly ty knížky od Körnera) a poslouchat Strašlivku.
A to, co v tabulkách vidím, se mi vůbec nelíbí.
3849 S je pesimistický počet, 4961 S ten nejoptimističtější. Od minulého reportu jsem se moc nepohnula. Měla bych si alespoň počítat svemy za slovíčka. Jinak se můj výstup bude skládat z oddílových akcí, kilometrů cestou do školy, povinné četby a publikování v časopise. A to rozhodně nechci.
Zrovna dneska jsem ulovila hezkých 30 S za vedení oddílovky. Celou schůzku jsem šéfovala já a zbytek rady řešil podzimní prázdniny, z čehož na jednu tranu mám dobrý pocit z podařené oddílovky, ale na druhou vůbec nevím, o čem podzimky budou. Na následující oddílové radě jsem zase stála v pozici rebela poněkud mimo mísu, kdež končím většinou, ať se mi to líbí nebo ne. Měla bych se nad tím silně zamyslet. Problém spočívá v tom, že se teď musím vrhnout na 100% do školy a na 100% do skautingu. 100% + 100% = maximum = 100% ... páni. Ještěže mi matika nikdy moc nešla...

Žádné komentáře:

Okomentovat