There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pátek 19. září 2008

Druhý report z Cho Oyu

Dosud bez přestávek, pomalu, ale jistě...
Abych to zbytečně neprotahovala: Jsem někde mezi 4379 a 3269 S. Ty čtyři tisíce jsou ve zcela perfektním případě (musím si ujasnit pár věcí ohledně počítání některých úkolů) a tři tisíce v tom úplně nejhorším (pokud se mi nepodaří objevit, kam se mi ztratilo těch 110S, které v jednom součtu mám a v jednom ne. Ještěže si to sčítám nadvakrát.)
A jak jsem se k tomu dostala? Četba, skautské akce, dokonalý úkol 14 českých vrcholů (ještě víc svemů je v 14 českých řek, ale pořád se mi nějak nechce zjišťovat kdy, kde, jak, s kým a jakou vlastně řeku. Jednou. Asi tak po maturitě.) a geniální objev, že cesta do a ze školy je dohromady kilometr.
Chystám se i na další akce. Třeba úkol Krize (napadají mě hned dvě cynické varianty: Netopí kotel, v domě je zima jak v psinci, úkol – nezmrznout, a Nemůžu kousat, musím do sebe všechny potřebné živiny dostat v kašovité formě a nepadnout s avitaminózou. Ne, dělám si legraci, pojmu to vážněji..) nebo Hlad (vzhledem k tomu, jak často nemám svačinu, případně oběd, mám už celkem trénink. Teď jen vyhmátnout ten grif ve výrobě müssli.) Taky jsem rozjela dlouhodobý (velice dlouhodobý) projekt na téma Kniha. Příští září se mě zeptejte, do té doby bych mohla udělat nějaký pokrok...
Mám ještě jeden tajný plán, a to zkusit si znovu Marathon – jen tak, bez svemů (snad jen za kilometry), abych věděla, že to umím i líp. Hmm...je reálné odběhat Marathon v zimě? Možná počkám do jara...
PS: Obligátní poznámka: Pokud nemáte ani tušení, o čem to žvaním, a rádi byste to pochopili, radši klikněte na odkaz Skunipa nebo obrázek Cesta k vrcholu - obojí v menu. Hned uvidíte. A můžete se přidat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat