There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pátek 1. dubna 2016

Na baterky

"Vemte si společná trička a skautské šátky," zněl pokyn k zítřejší akci, na které chci přiložit ruku k dílu. Dobrá tedy, tričko jsem tuhle měla v ruce, dokonce jsem ho i žehlila, a teď ten šátek.
Jak to, že ho nemám na ramínku s košilí?
Ani v kapse?
A v žádným rukávě?
Jak to, že se můj šátek nenalézá v tomtéž bytě jako kroj?
Počkat, nepůjčovala jsem si už loni na tábor šátek od Olieho?!

Běžím za spolubydlícím, prosím o zapůjčení šátku a když je mi toto odsouhlaseno, jdu si pro něj.
Ale nemá ho na ramínku s krojovou košilí.
Ani v kapse.
Ani v žádným rukávě.
Ten šátek se, hernajs, nenalézá v témže bytě jako kroj!

Jsme my to ale skauti na baterky.

Žádné komentáře:

Okomentovat