There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

středa 3. září 2014

Perfekcionalistka

Jedním z důvodů, pro který jsem opovrhovala horoskopy od chvíle, kdy jsem si je dokázala přečíst, byl fakt, že mému zvěrokruhovému znamení se velmi často (možná vždycky) přisuzuje pořádkumilovnost a puntičkářství. Pcháá, pomyslela jsem si vždycky řádně znechuceně a odebrala se pobývat ve svém pokoji, značně připomínajícím interiér příslovečného tanku.

(Nikoliv reálného, vím, to mi kdosi vysvětloval, jaké dalekosáhlé důsledky by to mělo, kdyby byl v tanku nepořádek. Ale úsloví je to takové pěkně zvučné.)

A tak nějak setrvačně jsem si to myslela pořád. Až jsem se dneska přistihla, jak desetkrát denně obcházím své pracoviště a uklízím propisky z desky do kelímku, kancelářské sponky do druhého, papírky třídím a potřebné skládám, nepotřebné vyhazuju...

Aby se mě za chvíli nebyla Tissaia de Vries.

Žádné komentáře:

Okomentovat