There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

pondělí 9. prosince 2013

A je po iluzi

Na světluší družinovce došlo i na diskuze o vánočních dárcích. Jedna by si přála nový telefon, jedna štěně, další baterku...

"Já bych si od Ježíška přála spoustu teploučkejch barevnejch ponožek," přispěla jsem k diskuzi, pamětliva svých studených končetin stejně jako Albuse Brumbála u zrcadla z Erisedu, viz Harry Potter a kámen mudrců.
"Ty, Haplo, a máš manžela?" zkoumá okamžitě jedna světluška.
"Nó, nemám..."
"Tak kdo ti je přinese?!"

Má víra v Ježíška byla otřesena v základech záchvatem potlačovaného hihňání.

(Jo, a nebojte se, neumrznu, ponožek mám dost :-))

3 komentáře:

  1. Děti jsou dokonalé a umí odzbrojit.:-) Mě se zase děti (5 let) dnes ptaly jestli má Ježíšek bodliny. A jak vlastně takový Ježíšek vypadá. :-) No, ono je to logické Ježíšek - ježek. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Že jo? Dlouho mi to přišlo jako jediné logické spojení, Ježíšek - ježeček, než jsem se naučila něco o křesťanství.

      Vymazat
  2. Mám takový pocit, že mě to jako malou ani nenapdalo.No, i když...možná jo. :-) Ale je to krásná představa. Žel jsem dětem vysvětlila, že to miminko, co leží v Betlémě, co máme na obrázku, je ten Ježíšek. Vzali to..tak to je to hlavní. Stejně si z toho pak dělaly srandu a myslím, že jejich Ježíšek, má stejně bodliny do teď. :-)

    OdpovědětVymazat