There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

úterý 5. listopadu 2013

Drak

Musím se pochlubit, neboť jsem na sebe hrdá.
Povedlo se mi, s malou dopomocí, postavit draka, který skutečně lítá! (Dopomoc spočívala ve spolupráci na lepším a přizpůsobivém vyvázání. Budiž zaznamenáno, že i na mém původním výtvoru jevil drak tendence vznést se.)

Vyvázali jsme ho. Připevnili k němu dlouhý vlasec na pouštění. Vyrazili jsme ven najít vhodné místo na pouštění. Na plácku za domem jsem draka zkusmo nahodila do vzduchu a on naprosto krásně vzlétnul. Povolila jsem mu skoro celou délku saturny. Náhodný kolemjdoucí přešel ulici, pochválil draka a radil, kde je nejlepší vítr.
Pak se staly tři věci téměř zároveň - drak to najednou střemhlav napálil do trávníku, kolem jedoucí auto málem najelo do vlasce, neb drak havaroval na trávníku za příjezdovkou, a začal slejvák.

Ale během těch pěti minut jsem zjistila nade vší pochybnost, že drak vážně, opravdicky, lítá.

Hrozně se mi líbí, že draci můžou fungovat jako pojítko a téma k hovoru pro naprosto neznámé lidi. Stejně jako kolemjdoucí u testování našeho draka jsem si den předtím šla popovídat s majitelem pestrého rogala, které se drželo neuvěřitelně vysoko ve vzduchu.

Musela jsem se pochlubit, neboť jsem na svého draka hrdá a za poslední týden je to asi tak jediná věc, na kterou můžu být hrdá.

Žádné komentáře:

Okomentovat