There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

úterý 12. ledna 2010

Lambá Pahár potřetí

Trocha nostalgie, zbytky energie

Tak jsem se zase zamyslela nad tím, že tenhle blog jsem původně propagovala jako lezecký. Že jsem slíbila vypracovat plán realizace projektu Cesta ke hvězdám. (To zní ale vznešeně, co? Ve skutečnosti to znamená jeden brainstorming a spoustu ujišťování, že po zkouškách na to vlítnu.) A že jsem se vlastně po matuře dala do zdolávání Ká Dvojky.
Takže jsem zase oprášila tabulky svemů – to šlo – paměť na to, co zhodnotitelného jsem dneska a včera a předevčírem vykonala, a nasčítala z toho nějakých pětadvacet svemů. (Částečně je to tím, že jsem zase trochu ztratila přehled o každodenních úkolech, ale hlavně je to tím, že nic nedělám.) Ale co. Začít se nějak musí a audaces fortuna iuvat.
A jestli úspěšně dodělám semestr, čeká mě za to tuším tisícovka.
Teda svemů.
Jestli ho úspěšně dokončím, což se nezdá být tak jasné, ale což. Zkusit se má všechno, aspoň budu vědět, po čem mi bylo špatně.
|Pokud nevíte, o čem to melu – mrkněte na Vrcholy ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat