There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

sobota 27. prosince 2008

Vánoční hora - Cho Oyu popáté

(Ne, ještě jsem to nevzdala.)

Ale protože toho nemám zas až tolik co psát, vezmu to rychle. Před chvílí jsem odeslala hlášení na Skunipu, a samozřejmě až potom jsem si spočítala svemy za deník. A i když jsem si se svým stylem psaní (vynechané řádky pro lepší přehlednost, dvouslovné výkřiky na řádku a tak podobně) jsem si získané svemy vydělila dvěma, protože plný počet si vážně nezasloužím, bylo to hezkých pár svemíků. Takže teď jsem na 5297 S. A mám pár želízek v ohni.
To největší z nich je samozřejmě autoškola, neboť pokud mě devátého nevyhodí od zkoušek, smím si, pokud se nepletu, připsat 1000 S.
Pak taky jsem po dlouhé době zase povolila uzdu svojí múze a dokončila jsem jeden písňový text, který ale ještě čeká – a asi dlouho čekat bude – na melodii.
No a snad se konečně povede odstranit problémy se serverem blog.cz a podaří se nám vydat listopadovo-prosincové číslo časopisu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat