There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

sobota 5. prosince 2015

Hrdost

Přiznávám na rovinu, že jsem poněkud rozmazlené dítě.
Taktéž jsem dítě internetové, takže řadu svých méně ostudných neznalostí řeším za nedocenitelné pomoci Googlu. Recepty, kuchařské zlepšovány, neznámé pojmy a stovky nejrůznějších detailů, na které mě navede literatura. Má historie vyhledávání je bohatá a ujetá.
Ale když jsem se na podzim podívala z okna a shledala, že skrz něj nevidím, pochybná hrdost mi nedovolila zadat do vyhledávače tak prosté a triviální heslo jako "jak se myjou okna". I prala jsem se s tím bez nápověd, dlouho a slušný výsledek neodpovídal strávenému času...

Nadhodila jsem to posléze před babičkou a odstartovala tím dlouhou diskuzi plnou podivuhodných nápadů.

A ejhle - napsat do vyhledávače "jak se myjou okna pudinkem" už mi nedělá žádný problém.

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Pokud si dobře vybavuju celý návod, tak se uvaří hodně řídký pudink, napatlá se na sklo a pak setře novinama. Mělo by to fungovat tak, že na sebe pudink nalepí nečistoty, ale zároveň se dá snadno utřít, nebude se přichytávat a dělat šmouhy.
      Ne že bych to chtěla zkoušet, přidržím se kýble s vodou a švédské utěrky. Ale idea je to zajímavá.

      Vymazat
    2. Jo, tak idea je to vážně zajímavá. Ale mám pocit, že bych měla ta okna více špinavá, než předtím. :-)

      Vymazat