There's no excuse to be bored. Sad, yes. Angry, yes. Depressed, yes. Crazy, yes. But there's no excuse for boredom, ever. (Viggo Mortensen)

čtvrtek 9. února 2012

Lambá Pahár pospousté

(Jednou jsem se rozhodla dělat expediční dokumentaci, tak holt budu dokumentovat, že.)


První moje akce na Lambá Paháru? Vyrobila jsem si takový krásný motivační banner a umístila si ho na půvabně uspořádaný začátek lezeckých tabulek.
(A protože se mi dokumenty v Calcu otevírají na místě, kde jsem je zavírala, asi po měsíci mi zmizel z dohledu a já byla líná ho přetahovat k aktuálním zápisům)
To by byla ta trocha nostalgie a poetický úvod, a teď k věci. Stále lezu, stále běžně – kilometry, schody, tanec, intertext. Dokončila jsem expediční úkol Pohyb v cizině (a na základě zjištěných informací se utvrdila v tom, že já se do toho Skotka jednou vrátím a tu Vysočinu projdu). A nadšeně jsem začala sbírat svem ke svemu za Zimní fyzičku – konkrétně jsem se dala do bruslení. Vykoumala jsem si tu poblíž koleje jednu vodní plochu, bývalé říční koryto, parádně zamrzlá, tou dobou s vrstvou sněhu výšky nožů (ráda bych se viděla, muselo to vypadat krásně, tak si klouzat sněhovou plání a nezanechávat za sebou stopy... no, skoro žádné stopy).
Mňo. Tož tak.
A zítra půjdu bruslit zas.

Žádné komentáře:

Okomentovat